  • Data: 2008-12-15 22:19:12
    Temat: Re: PZU odmowa wyplaty odszkodowania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Dec 2008, Piotr wrote:

    > Witam,
    >
    > Otrzymalem odmowe wyplaty odszkodowania z PZU, ze wzgledu na wspolnote
    > majatkowa (zona i maz)

    AFAIK tak to wygląda :(
    Prawnikiem nie jestem, samochodologii stosowanej się nie przyglądam
    zbyt aktywnie, ale pamietam że była o to właśnie afera w zakresie
    wypadków samochodów "kredytowanych", a formalnie - zastawionych
    (lub z wpisanym współwłaścicielem) przez bank.
    Jak się zderzały dwa samochody kredytowane przez ten sam bank,
    TU odmawiało odszkodowania.
    AFAIK "coś z tym zrobiono", ale jak znam życie - wyłącznie na
    okazję zastawu lub innego "obciążenia" bankowego.

    > Czy jest sens skladania odwolania w PZU w takim przypadku?

    Poczekaj jeszcze (na komentarze), ale obawiam się ze się nie mylę.

    pzdr, Gotfryd