  • Data: 2005-11-29 13:30:04
    Temat: Re: [PYTANIE[ Urlop dziekański
    Od: "JasonKidd" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaje mi sie ze musi byc. Tutaj raczej nie uzyskasz odpowiedzi na swoje
    > pytanie - to jest zalezne od uczelni. Zadzwon do dziekanatu, zapytaj sie,
    > moze macie jakies forum studenckie, moze samorzad pomoze? I podaj tutaj co
    > to za uczelnia - moze czyta ta grupe ktos kto jest obeznany w regulaminie
    > Twojej uczelni.

    Jestem na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie na kierunku
    zarządzanie i marketing, ale rzeczywiście chyba najlepiej będzie zapytac na
    jakimś forum, albo jeszcze lepiej zadzwonic do dziekanatu. Tam powininem
    uzyskac konkretniejsze informacje. Po prostu interesowała mnie taka
    sytuacja, czy po pierwsyzm semestrze można uzyskac tzw. dziekankę ...