  • Data: 2009-02-20 21:40:23
    Temat: Re: [PRESS] Miejsca dla niepełnosprawnych legalne?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:gnn1om$jfs$1@news.onet.pl...

    Generalnie się z Tobą zgadzam. Niestety nie mam wpływu na politykę w tym
    zakresie. Niestety zakazy parkowania często mają za zadanie zapewnienie
    interesów ekonomicznych właścicieli płatnych parkingów. Rażące tego
    przykłady dostrzegam co roku na Pomorzu. Sztandarowy, to okolice wyrzutni
    rakiet w Łebie oraz tamtejszej ruchomej wydmy. Przy wejściu do parku jest
    parking strzeżony, za który w 2001 roku płaciło się bodaj 40 zł. Nie ważne
    czy za godzinę, czy za dzień. Zapytany parkingowy o tak wysoką cenę
    oświadczył, że w mniej, niż 8 godzin się tego nie da zwiedzić i dobie
    policzyli ryczałtem po 5 zł za godzinę - co już jest oszustwem, bo pieszo z
    dzieckiem "na barana" zajęło mi to bodaj 4 godziny i jakoś się nie
    spieszyłem. W promieniu kilku kilometrów od tego parkingu na wszystkich
    leśnych dróżkach, na których spokojnie dało by się parkować bez powodowania
    zagrożenia poustawiano zakazy parkowania.