    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POZWY O ODSZKODOWANIA - NIEHUMANITARNE WARUNKI W ARESZTACH
    Date: Sat, 30 Oct 2004 15:40:12 +0200

    (przez przyp[adek na priv poszlo)

    > A co to są _pewne_ dowody? Masz zeznanie pokrzywdzonej że została
    > zgwałcona i wyjaśnienia pokrzywdzonego, że sama chciała albo że on nic
    > nie wie o sprawie. Skazujesz? Czy wypuszczasz? A jak zgwałci jeszcze
    raz?

    sorry ale gwalt mozna sprawdzic, jezeli nie ma sladow (chocby zadrapania
    na
    ciele oskarzonego)
    to nie byl to gwalt, wszystko mozna sprawdzic (DNA itp.) Wydanie wyroku
    skazujacego w tym przypadku to by bylo
    zrobienie tego na odpwierdol, a co jak Ty bys sie znalal na jego miejscu,
    bo
    twoja panienka z ktora zerwales oskarzyla by Cie o gwalt, oczywiscie sp.
    by
    znalezli bo uprawiales seks, a kolezanka by zeznala ze ja gwalciles, Ty
    natomiast nie masz sladow na ciele ktore byly by spowodane obrona
    zgwlaconej. Bylbys happy?, moralnie by Cie zeszmacono,
    wsadzono, a w pierdlu ..... chyba Wiesz jak sa tratowani gwalciciele.

    P.