    From: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POLSPAM i art. 268 kk
    Date: Wed, 27 Nov 2002 18:00:18 +0000 (UTC)
    <as0upu$opv$1@news.tpi.pl> <X...@1...0.0.1>
    <as12t3$l8n$1@news.tpi.pl> <as206h$482$1@news.tpi.pl>
    <as24tl$5a8$1@news.tpi.pl> <as2bbe$d22$1@news.tpi.pl>
    <as2cah$kum$1@news.tpi.pl> <as2d0k$sbp$1@news.tpi.pl>
    <as2e41$a6e$1@news.tpi.pl> <as2gue$8gk$1@news.tpi.pl>
    <3...@n...home.net.pl> <as2jbd$4cf$1@news.tpi.pl>
    <as2l38$l7d$1@news.tpi.pl> <as2m1f$le$1@news.tpi.pl>
    <as2mpl$7oq$1@news.tpi.pl> <as2pg7$569$1@news.tpi.pl>
    <as2qd2$e49$1@news.tpi.pl>

    Ke'dem guerfel "Łukasz Łukasiewicz" <l...@s...pl> ihn
    news:as2qd2$e49$1@news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > Jednak na dzisiaj większość serwisów takiej możliwości nie ma i
    > niszczenie czyjejś pracy z powodu "bo tak k... chce" może być
    > wynikiem albo głupoty albo złej woli.

    Nie opowiadaj bajek ;oP
    Na pl.news.mordplik instrukcja, jak to zrobić we własnym zakresie
    była w ciągu ostatnich paru miesięcy prowadzona przynajmniej raz
    (zresztą przy okazji podobnej dyskusji), a i zapytać też można. Poza
    tym są serwisy, w których można sobie potwierdzaną listę adresową
    założyć. Niektóre są darmowe, inne płatne, ale są i cała komplikacja
    polega na założeniu sobie konta i uruchomieniu usługi.

    Odpowiedz może na inne pytanie. Codziennie dostaję kilka czy nawet
    kilkanaście tego typu maili kończących się zdaniem "jeżeli ten list
    trafił do Ciebie przez pomyłkę, kliknij na link poniżej, aby
    anulować subskrycję" - często w różnych językach. Powiedz, w imię
    czego mam codziennie tracić kilkanaście / kilkadziesiąt minut na
    latanie po różnych stronach i klikać jak małpa na różne linki, żeby
    ktoś przestał mnie spamować? Żebym jeszcze miał gwarancję, że
    zostanę wypisany, to może i bym się zdecydował, ale problem polega
    na tym, że wypisywany na ogół nie jestem, a jeśli nawet, to mój mail
    zostaje sprzedany innym spamerom jako już zweryfikowany, działający
    i przez to droższy.

    Naprawdę nie obchodzi mnie, czy spam z takim zapewnieniem to jest
    reklama wydłużenia penisa, rewelacyjnego zarobku 10000$ w tydzień
    czy newsletter signs.pl (gdzie tak swoją drogą czasem wpadam, żeby
    poczytać niektóre artykuły). Wszystkie traktuję równo jako treści
    niezamówione i w związku z tym jako spam, albowiem sam decyduję o
    newsletterach trafiających do mojej skrzynki. Dla mnie złą wolą jest
    wysyłanie mi takiego newslettera bez mojej zgody i naprawdę mnie nie
    interesuje, czy serwis rozsyła spam, czy tylko nie pilnuje listy i
    ktoś zrobił mi głupi kawał.

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"