  • Data: 2002-11-26 22:49:09
    Temat: Re: POLSPAM SPAMEREM
    Od: "Izi" <m...@n...zp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Sadowski <p...@f...pl> wrote:
    > dziekuje za opinię jest ona pomocna w sprawie
    > pokazuje jak latwo Panu/Pani oceniac siedzac po drugiej stronie za
    > biurkiem tak jak ja siedze
    > opinia ta pokazuje pelny konformizm ktoremu sie poddales
    Jak dla mnie, to po moj prywatny protest przeciwko handlowaniu miedzy innymi
    moim adresem email, tylko dlatego, ze umiescilem go na swojej WWW i ktos go
    znalazl, i wpisal do bazy danych ktora potem sprzedal. Mam prawo nie zyczyc
    sobie czegos takiego, i prosze mi tu nie wyjezdzac z konformizmem - to
    zwyczajny mechanizm obronny, poniewaz dosc juz mam skrzynki zapychanej
    niechciana poczta, ktora czesto odbieram z laptopa, korzystajac z lacza
    przez tel.kom. i placa koszmarne pieniadze.
    > wszyscy krzycza ukamienowac Ty bedziesz krzyczal razem z nimi
    Jedyna osoba, ktora usiluje tu krzyczec, jest Pan (nie przypominam sobie
    wspolnych zabaw w piaskownicy, wiec wolalbym pozostac przy tej formie).
    > jestem indywidualista tym sie roznimy
    "Indywidum" bedzie znacznie lepszym okresleniem, jesli mamy sie faktycznie
    roznic.
    Zamiast toczyc piane, radze dogadac sie z tymi firmami, przeprosic, moze
    sprawe da sie odkrecic. A na przyszlosc prosze wziasc pod uwage, ze nawet
    jesli ktos podaje swoj adres email w TV, to nie po to, zeby go zarzucac
    niechciana poczta. Tlumaczenia, ze adres zostal upubliczniony, jest
    delikatnie mowiac naciagane.

    > ale ciesze sie ze otrzymalem ta opinie
    > jesli pozwolisz posloze sie nia w reportazu ktory za kilka dni na ten
    > temat ukaze sie w kioskach
    > (oczywiscie bez danych Twojego @)
    Jesli bedzie zawieralo druga czesc mojej wypowiedzi - nie widze problemow.
    Natomiast prage uprzedzic Pana, ze jesli zdecyduje sie Pan na "interpretacje
    dowolna" moich slow, jak chociazby to stwierdzenie o konformizmie,
    krzyczeniu itd. lub "naginanie" sprawy pod katem swoich racji, to moge
    zagwarantowac Panu zostanie "bohaterem" artykulu o zwalczaniu SPAMu w jednym
    z ogolnopolskich miesiecznikow dotyczacych sieci i Internetu, dlatego
    naprawde prosze zastanowic, skontaktowac z POLSPAMem i przemyslec sprawe
    --
    wszelkie wyrazy
    M.Z.