  • Data: 2002-11-26 23:29:12
    Temat: Re: POLSPAM SPAMEREM
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a nie uwaza Pan ze nie powinien oceniac Pan ani ja ani kolesie z POLSPAMU
    nie uwaza Pan ze to powinien ocenic odpowiedni urzad ktory powinien byc do
    tego upoweazniony
    prosze Pana nawet cykliczny morderca ma prawo sie odwolywac jest sad
    apelacyjny,najwyzszy, w stasburgu
    niech Pan zauwazy ze tutaj jest tylko panskie moje czy ich widzi mi sie
    zadnej wykladni prawa
    zla ocena mozna bardzo duzo zaszkodzic