eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOLSAT CYFROWY - reklamacjaRe: POLSAT CYFROWY - reklamacja
  • Data: 2009-06-26 09:30:08
    Temat: Re: POLSAT CYFROWY - reklamacja
    Od: Silos <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    cos krecisz, POLSAT nie ma mozliwosci stwierdzic czy karta jest
    aktywna czy nie, bo tuner nic do nich nie wysyla a jedynie odbiera z
    nieba. To ze karty nie sa aktywne to problem po twojej stronie, nie
    potrafiles ich odopwiednio aktywowac. ONi nie wyslaliby ci
    niesprawnych kart, a nawet jakby wyslali to nieswiadomie wiec nie
    mogli stwierdzic "karty sa nieaktywne". W zaden sposob nie sa w stanie
    na odleglosc sprawdzic czy karta dziala czy nie. Dekodery nie wysylaja
    im takich informacji.
    Na moj gust, to dostales karty, masz stary dekoder ktory nie radzi
    sobie z nowymi kartami lub nie przepuszcza kodow. Moze bledna
    aktualizacja softu z nieba. Przyczyn moze byc kilka. Trzeba bylo
    zabrac dekoder i karte do reklamowki, udac sie do stoiska CP chocby w
    hipermarkecie i im to polozyc na ladzie - niech walcza.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1