  • Data: 2009-01-29 11:57:01
    Temat: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 29 Jan 2009 12:10:55 +0100, Jan Bartnik napisał(a):

    > ROTFL. To teraz sobie przeczytaj całe PoRD i znajdź wszystkie sprzeczności
    > jakie tworzy takie założenie. Żeby długo nie szukać i zostać w temacie
    > rowerów:
    > 1a) zabrania się jazdy rowerem wzdłuż po chodniku (czyli poboczu)
    > 1b) rowerzyści są obowiązani do korzystania z pobocza (przy braku ścieżki
    > rowerowej)

    Popatrz, kwadrat jest prostokątem. Niesamowite, prawda?
    Zresztą, dyskusja akademicka - zjechanie zarówno z pobocza jak i z chodnika
    na jezdnię jest włączaniem się do ruchu.

    > Przecież mowię właśnie. Jechał nieprzepisowo? No to go nie widziałem i
    > jestem niewinny. Gdyby jechał przepisowo to by nie dało się zastosować art.
    > 4. Ale kto w dzisiejszych czasach jeździ przepisowo ;)

    No to Ty mówisz, a Twoje mówienie przypomina już histeryzowanie. Jeśli
    chcesz sobie dyskutować z własną wyobraźnią, to proszę uprzejmie, jednak ja
    nie zamierzam odpisywać na Twoje twierdzenia nie mające związku z moimi
    tezami.

    > Jego zostanie w garażu nie pozwoliłoby uniknąć kolizji.

    Jak to nie? W co by uderzył rowerzysta?

    --
    ___________/ GG: 3524356