  • Data: 2009-01-28 11:59:55
    Temat: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 11:44:38 +0100, Noel napisał(a):

    > Przejazd przez przejście dla pieszych wraz z upewnieniem się zajmuje 3
    > sekundy. Pieszy przejdzie maksymalnie 3 metry.
    > Tylko jakiś biegacz czy rower przejedzie w tym czasie 15 metrów i jest
    > poza zasięgiem radaru kierowcy.

    Ale to właśnie jest wg mnie bez sensu. Kierujący ma się ograniczyć do
    zlustrowania tylko tych trzech metrów od krawędzi jezdni? Olać wszystko co
    znajduje się dalej? Jakoś nie jestem w stanie uwierzyć, że ktoś ma wzrok
    wlepiony prawie pionowo w ziemię podczas manewru skręcania.

    Chyba, że ktoś ma taką wadę wzroku, że po obrocie głowy o 90' w prawo nic
    nie widzi powyżej 15 metrów... ciekawe jak wtedy przejeżdża przez
    niestrzeżone przejazdy kolejowe :) Sprawdza najbliższe 3 metry?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik