  • Data: 2009-01-28 11:50:45
    Temat: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LEPEK" <a...@s...na.dole> napisał w wiadomości news:

    > Kurde, zlituj sie dobry człowieku nad chorym i wyjaśnij mi może - bo się
    > już pogubiłem - o co może być oskarżony kierowca w tym przypadku: ma
    > pierwszeństwo. O potrącenie rowerzysty?

    Np. o niezastosowanie zasady ograniczonego zaufania.
    JEŚLI widział rowerzystę z którego działań wynikało iż chce wjechać na
    jezdnię, a MIMO to nie zaniechał jazdy i skrętu (mimo iż mógł i powinien) to
    mógł w ten sposób przyczynić się kolizji.

    Tyle że chyba za dużo tu JEŚLI i będzie to ciężkie do udowodnienia.

    Coś na zasadzie Bukietowej każącej mężowi uważać na pieszych na chodniku i
    krowy na pastwisku.