    From: "SzerszeN" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POLICJA A PRAWO
    Date: Sat, 15 Mar 2003 16:56:34 GMT

    news:b4v6oh$657$1@topaz.icpnet.pl...
    > Najpierw policjant odkłada radar, wyciąga lizak, jakiś czas trwa
    > zatrzymanie.Po tym policjant podchodzi do auta (kierowcy nie wolno z niego
    > wysiąść jak napisałeś) ,przedstawia się i prosi o dokumenty.Dopiero na
    końcu
    > policjant zezwala kierowcy naudanie się do radiowozu w celu zobaczenia
    > wyniku pomiaru.
    > A więc 2,5 munuty jest w sam raz.

    oj panie leszku, tak wyliczac to sobie mozesz tu, a tak naprawde to chyba
    nigdy cie nie zatrzymywali w ten sposob, a w kazdym razie w moim wypadku
    nigdy to nie zajmowalo tyle czasu, od pomiaru do zatrzymania mija z 15
    sekund, (wbrew pozorom na ulicy to straszna kupa czasu), reszta to kwestia
    kilkudziesieciu sekund, nigdy nie minelo 2.5 od momentuy kiedy mi zmierzyli
    predkosc do momentu kiedy widzialem ja na radarze, to musieli by byc
    naprawde slamazarni gliniarze