  • Data: 2003-03-15 17:30:24
    Temat: Re: POLICJA A PRAWO
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:6XIca.246071$AV5.2885468@news.chello.at...

    >w kazdym razie w moim wypadku nigdy to nie zajmowalo tyle czasu, od
    pomiaru do zatrzymania mija z 15
    > sekund,

    30 sekund to ja szukam dokumentów.Minimum 20 sekund trzeba aby od ujrzenia
    lizaka się zatrzymać (z reguły 20-30 m za radiowozem ) i wyłączyć
    silnik.Dochodzi 20-30 sekund na podejście policjanta i jego opowiedzenie się
    o co chodzi.Na to jeszcze moje przemówienie wyrażające "zdumienie".
    Przejście do radiowozu też trwa jakieś 10 sekund. W moim przypadku to
    min.1,5 minuty.
    Z reguły w tak zwanym międzyczasie policjant jeszcze oponki sprawdza;))

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"