eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPKP się spóźnia - PKP pokrywa koszty? › Re: PKP się spóźnia - PKP pokrywa koszty?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PKP się spóźnia - PKP pokrywa koszty?
    Date: Fri, 21 Dec 2007 11:59:58 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 20
    Message-ID: <jmomrqpm7yhj$.qktp4cq6nm07$.dlg@40tude.net>
    References: <fkee8o$g6c$1@news.onet.pl> <fkeojh$e8c$1@z-news.pwr.wroc.pl>
    <fkg3vv$epa$5@news.onet.pl> <fkg451$ljd$1@z-news.pwr.wroc.pl>
    NNTP-Posting-Host: ggf10.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1198234868 4067 83.12.161.10 (21 Dec 2007 11:01:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 21 Dec 2007 11:01:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Licznik: 681
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:505748
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 21 Dec 2007 11:22:40 +0100, Piotr [trzykoty] napisał(a):


    >> Jak udowodnić niedokładanie starań? nie da się. Rozkład
    >> optymistycznie ułożony jakby tabor i tory były nowe, a
    >> rzeczywistość wymusza ograniczenie prędkości.
    >
    > Jak pociąg by się zawsze spóźniał możesz podnosić, że źle ułożyli rozkład
    > nie biorąc pod uwagę stanu np. torów, ale tak raczej rzadko bywa.
    > Ograniczenia są doraźne i niezależne od przewoźnika:) To zarządca
    > infrastruktury je wprowadza, a więc inna spółka niż przewoźnik.

    No i co z tego że to "inna spółka" jest czemuś winna?
    Zawarłeś umowę z przewoźnikiem czy z 'inną spółką"?

    Czy nie miałbyś prawa wysuwać roszczenia do firmy kurierskiej, która miała
    dostarczyć Twoją paczkę do Pcimia Dolnego, ale okazało się że drogowcy
    zamknęli most na czas remontu. I kurier tłumaczyłby że "most nie był
    przejezdny przez xx dni - stąd nie dostarczyliśmy paczki. Nie przysługuje
    Panu prawo reklamacji, ponieważ nie my zablokowaliśmy most".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1