  • Data: 2004-03-19 14:32:46
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: "ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tego by wymagała jeśli już nie uczciwość [znasz takie słowo?] to zwykła
    > przyzwoitość. trzeba umieć ponosić konsekwencje swoich czynów.
    > nie. ktos taki bedzie

    nie po to sie jedzie na gape aby pozniej placic jeszcze wiecej. jesli ktos
    jedzie bez biletu to zaklada w ogole za przejazd nie placic. co za tok
    rozumowania? psychologia sie klania. a uczciwosc to pojecie wzgledne,
    zwlaszcza w tym kraju.

    > Rozumiem, że rezerwujesz to dla siebie?

    nic nie rozumiesz.

    > Kara powinna być nieunikniona. Jeśłi PKP sie nie upomni o swoje to po roku
    > się przedawnia. I tyle.

    pewnie, ze powinna byc nieunikniona ale niech on nie pisze, ze z pkp nie mozna
    wygrac bo mozna i to nie jest takie trudne. a dla ciebie widac trudne jest
    zrozumienie to, o czym ja pisze.

    > finansowe,
    >
    > Z moich też. Ale ja, rozumiem że w przeciwienstwie do Ciebie, wykupuję
    > bilet. Rolnictwo też jest dotowane. Kradniesz bułki w sklepie żeby wyrównać
    > niesprawiedliwości społeczne?

    ale rolnicy nie dostaja bulek za darmo wiec nie mam do nich zalu.

    > ROTFL.

    mozesz sie smiac. jak nie rozumiesz to zawsze mozesz sie zasmiac.
    lepper tez jak nie wie co powiedziec to sie smieje.

    > I bardzo dobrze, że tak jest. Tobie Twoja praca nie przynosi satysfakcji?

    na szczescie ja mam prace tworcza i stykam sie z ludzmi w ciekawych
    okolicznosciach i nie odczuwam satysfakcji kiedy komus sie cos nie uda...

    > A w którym miejscu Olo powiedział nieprawdę?

    to juz wiele razy bylo napisane przez innych wiec ja nie widze powodu, aby
    to teraz przytaczac albo powtarzac.