    From: Robert Jaros?awski <c...@p...if.pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PILNE! Jak odebrac swoje pieniadze?
    Date: 24 May 2004 10:28:13 GMT

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > U?ytkownik "Robert Jaros?awski" <c...@p...if.pwr.wroc.pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:c8hlvb$86t$1@panorama.wcss.wroc.pl...

    > reakcji?
    >
    > Pewnie przyjdzie na kontrol?. Czy to przyniesie wyp?at?, to nie wiem. Ale
    > dziewczyna zrobi?a fa?szywy ruch, bo si? o umow? upomnia?a. Ja bym raczej
    > zbiera? dowody na zatrudnienie oraz chwil? przeczeka?. Mo?e zap?ac?. Je?li
    > sytuacja nie wyklaruje si? w ci?gu kilku dni, to s? dwa wyj?cia. albo
    > kontakt z policj? (pyta? o przest?pstwa gospodarcze, nie zg?asza? z
> [...]

    Mozesz podac jakies dokladniejsze informacje na ten temat?
    Gdzie jest przepis regulujacy, ze jak nie ma umowy, to wtedy domyslnie jest
    umowa o prace?
    I co mowic osobom z "policji pracy", zeby mnie od razu nie olali? Czy sa
    jakies przepisy regulujace ich zakres obowiazkow?
    Musze to zalatwic w miare szybko, wiec przed akcja chce wiedziec wszystko co
    potrzebne.

    Pozdrawiam,
    Robert