    From: "ssj5" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PILNE
    Date: Thu, 14 Nov 2002 18:05:36 +0100

    > Wiatam wszystkich...mam pytanie...czy wie ktos jak zabezpieczyc sie przed
    > naruszeniem praw autorskich zwiazanych z tekstem (bjka dla dzieci)wydana
    na
    > wlasny kszt...

    nie masz mozliwosci, by sie zabezpieczyc przed takim procederem, tak samo,
    jak nie ma mozliwosci kazdy inny tworca przed nielegalnym kopiowaniem swego
    tekstu, ksiazki itp.cokolwiek nie uczynisz - zawsze moze znalezc sie osoba,
    ktora tekst nielegalnie skopiuje.jesli taka osoba sie znajdzie, mozesz ja
    "tylko" scigac.

    ssj5