  • Data: 2008-02-27 09:27:16
    Temat: Re: Oszustwo z Allegro - jakie mam szanse
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'aiken'
    Wpis z dnia 26-02-2008:

    > Czy jesli zgłosze sprawe na policje to mam jakies szanse na odzyskanie
    > kasy
    > i ukaranie sprzedawcy - moze macie jakies doswiadczenia w tym
    > zakresie.

    Zapadały już wyroki z sprawach o oszustwo na kwoty:
    89 zł - wyrok Sądu Rejonowego w Pile z dnia 27.11.2007 (kara 6 miesięcy
    ograniczenia wolności)

    240 zł - wyrok Sądu Rejonowego w Łodzi z dnia 20.04.2006 (kara 9 miesięcy
    pozbawienia wolności)

    Mam skany tych wyroków znalezione kiedyś w sieci - mogę Ci podesłać -
    prześlesz je pacjentowi, to może trochę zmięknie. :)

    --
    TomaSz.
    http://www.kociezycie.net