  • Data: 2008-02-28 06:00:51
    Temat: Re: Oszustwo z Allegro - jakie mam szanse
    Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Lut, 16:51, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z środa, 27 luty 2008 13:48
    > (autor j...@g...com
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak:
    > <c...@q...go
    oglegroups.com>):

    > Tylko kompletny idiota uwierzy, że kamera HD kosztuje 1000zł. Za 1000zł to
    > można kupić zabawkę. Właśnie taką, jaką on dostał.
    >
    > Rozumiem, że coś może być tańsze 10%, 20, ale tańsze 80% zbudza podejrzenia,
    > prawdaż?
    >
    > --
    > Tristan
    > Jeśli chcesz się dowiedzieć jak nieskutecznie a złośliwie spamować,
    > napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl
    > k...@g...com A...@a...pl f...@e...pl

    To że wzbudza podejrzenie nie znaczy że zawsze tak jest, spotkałem się
    z towarami tańszymi o 50 % lub nawet 70 % - oczywiście nigdy nie był
    to nowy towar lecz pochodzący np z zajęcia egzekucyjnego ..... ale w
    tym wypadku wina leży tylko i wyłącznie po stronie sprzedającego,
    przecież kupujący korzysta z oferty złożonej przez niego... a on ma
    prawo sprzedać coś za bezcen .....