  • Data: 2005-02-03 18:56:38
    Temat: Re: Oszustwo w PZU
    Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A  tylko stracisz nerwy bedziesz latac po PZU i chyba jestes naiwna ze duzo
    > zyskasz, wez od faceta  dwa tysiaczki powinien dac bo inaczej wyleci z roboty
    > a Ty spedz fajny weekend z rodzinka w gorach na ten koszt :)
    > i sie zrelaksuj
    >
    > --

    Akurat takiej mozliwosci nie biore pod uwage dlaczego OSZUST !!! ma bezkarnie
    dalej dzialać, być może mój przypadek nie jest odosobniony. Może i naiwna ale
    uczciwa, a skoro oszukano mnie w firmie w ktorej mam ubezpieczone auto od 20 lat
    to mam prawo żądac rekompensaty. Wogóle poradzcie jak rozwiazac ta sprawe, bo w
    jednym mialas racje - szkoda nerwów, ale nie zostawie tego bez echa,