    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszustka na allegro
    Date: Thu, 11 Oct 2007 09:35:08 -0700

    On Oct 11, 5:00 pm, D...@o...pl wrote:
    Powiedziała, że zgodzi się
    > na to, jak przedstawię jej na piśmie dizgnozę serwisu !! Poszedłem z
    > tą prośbą do serwisu, ale jak nie trudno się domyslić odmówiono mi...

    Zaraz zaraz. Ma ci uwierzyc na slowo ze nie dziala? A serwisowi co
    szkodi wystawic karteczke o tresci " w modelu telefonu KUKIA 1845 imei
    124534553534 nie dziala zasieg ze wzgledu na wadliwe oprogramowanie" i
    walnac pieczatke. albo ty to napisz a oni tylko potweirdza pieczatka.
    Jak na razie to albo obydwoje albo nikt nie jest oszustem bo to slowo
    przeciw slowu.
    Jak jest zle daj negatywa to juz nie oszuka.
    No chyba ze dales pozytywa jak tylko dowiedziales sie ze paczka jest
    na poczcie.