  • Data: 2007-10-11 21:01:15
    Temat: Re: Oszustka na allegro
    Od: "zenek" <d...@d...dd> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik < > napisał w wiadomości
    news:1192133068.025903.208180@r29g2000hsg.googlegrou
    ps.com...
    Witam,

    Zwracam się do DL_3336, jako, że to ja sprzedałam ten telefon. Po raz
    kolejny piszę, że jeżeli Pan przedstawi mi, że w ciągu 48godzin od
    momentu otrzymania telefonu, oddał go Pan wyłącznie do autoryzowanego
    punktu naprawy Nokii i otrzymał Pan opis naprawy (ekpertyzę, wycenę) z
    podanym numerem sprzedanego przeze mnie aparatu telefonicznego oraz
    ewentualnie fakturę za wykonaną ekspertyzę, jestem skłonna natychmiast
    zwrócić poniesione przez Pana koszty

    Hej

    No i kto tu jest oszustem :) Teraz możesz się zastanowić czy nie podać
    DL_3336 do sądu zpowodu naruszenia dobrego imienia na Allegro :) bo nie
    sądze ,żeby on w ogóle myślał o realnym podaniu Cię do sądu.

    Pozdrawiam
    zenek