  • Data: 2007-10-12 20:34:33
    Temat: Re: Oszustka na allegro
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    żytkownik "jacek" <j...@...pl> napisał w wiadomości
    news:feoflh$ep1$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Dawno takich bzdur nie czytalem! Nie ma znaczenia czy chodzi o 100 mln czy
    > 10 zl. KAZDA kradziez powinna byc ukarana

    Zejdz człowieku na ziemie...
    =====

    Moje 0,03 zł.

    Trzeba karać za najmniejsze przestępstwa. Karą będzie tutaj przesłuchanie i
    pouczenie. Ma to wartość prewencyjną, ponieważ sam kontakt z wymiarem może
    dać do myślenia.
    Ostatnio ukradziono mi rzecz wartości 200 zł. Wiem kto, wiem że nie mam
    szans odzyskać. Zgłosiłem sprawę tylko po to, żeby ta osoba przemyślała
    zanim ukradnie drugi raz. Gliniarze pokręcili się po okolicy i dali mu do
    zrozumienia, że są blisko. I o to chodziło. Jestem pewien, że gdybym nie
    zglosił to by ukradł ponownie. Teraz jest to trochę mniej prawdopodobne.

    Przykładem skuteczności tego sposobu myślenia jest reforma Giulianiego w NY.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/