  • Data: 2007-10-11 15:48:38
    Temat: Re: Oszustka na allegro
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nareszcie!
    Nareszcie przeczytalem wpelni wartosciowy post na tej grupie dotyczacy
    drobnych spraw zglaszania na Policjie!
    Niewiem, co tych ludzi opetalo, ale za 10 zl oszustwa na allegro zaraz beda
    zadac klary smierci:))
    A jest do tego odpowiednie narzedzie jak: odpowiedni komentarz, ktory
    napewno odstraszy potencjalnych klientow takich sprzedawcow. Po to wlasnie
    wymyslone.
    Niestety, ludzie dalej ida z armata na muche.
    Ja wiem, ze oszukanym byc nie jest przyjemnie, ale zdrowy razsadek
    przedewszystkim.
    Pozdrawiam.