  • Data: 2005-09-25 12:19:08
    Temat: Re: Oszust na allegro
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> niebacznie
    popelnil news:4335d888$1@news.home.net.pl:

    > Niestety art. 313 § 1 kpk nakazuje przedstawiać
    > zarzuty dopiero wtedy, kiedy istnieje dostatecznie uzasadnione
    > podejrzenie, że czynu popełniła określona osoba.

    Jeżeli w miarę skutecznie przed poszkodowanym ukryję
    swoje prawdziwe dane osobowe to nawet podając nr
    swojego ROR mogę pozostać bezkarnym?

    Toż nad takim rozwiązaniem powinien się rozlegać głośny kwakliwy
    /ci-szaaa wyborcza/ protest i szybka propozycja zmian.
    Innych patentów naprawdę nie ma?
    A firmy krzaki i dzialania UKS?
    Nie zawsze przecież onto zakładane jest na lewe dane.

    --
    pozdro
    poreba