  • Data: 2005-09-30 17:55:27
    Temat: Re: Oszust na allegro
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poreba napisał(a):

    > Jeżeli w miarę skutecznie przed poszkodowanym ukryję
    > swoje prawdziwe dane osobowe to nawet podając nr
    > swojego ROR mogę pozostać bezkarnym?

    Wlasnie tak jest.

    > Toż nad takim rozwiązaniem powinien się rozlegać głośny kwakliwy
    > /ci-szaaa wyborcza/ protest i szybka propozycja zmian.

    Ale na razie ich nie ma.

    > Innych patentów naprawdę nie ma?

    Postepowanie karne utknie w miejscu, a pozwu nie zlozysz bo nie
    oznaczysz pozwanego.

    Nawet jak konto zostanie zalozone na prawdziwe dane (ktorych jako
    pokrzywdzony nie masz ani Ty, ani organa scigania, bo ma je tylko bank,
    a oszust ich nie wyjawi) to tak jak pisano wczesniej, postepowanie musi
    sie toczyc wobec OSOBY, aby wystapiono u ujawnienie danych, a tej
    przeciez nie znamy. Dodajmy, ze taka sprawa ciagnie sie bardzo dlugo
    (zwlaszcza, jesli kwoty sa niewielkie to nikt sie tym zajmowac nie chce,
    bo suma niewielka, a roboty bardzo duzo), a jesli osob pokrzywdzonych
    jest kilkadziesiat i to z roznych czesci Polski to oszust zdarzy dawno
    zniknac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos