  • Data: 2005-10-09 20:48:26
    Temat: Re: Oszust na allegro
    Od: <@neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    I co z tego że znamy dane osoby która oszukuje !
    Osobiście zostałem obrobiony na 150 PLN w ebaY-u. Znam telefon, adres i są
    to dane zgodne z prawdą.
    Dzwonię tam a osoba która odebrałe mówi mi że na ten temat nie będzie ze mną
    rozmawiać.
    I co zrobić ???
    Nic, tylko głową w ściane za swoją naiwność !!!