    From: "Czapla" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszuści...???
    Date: Wed, 23 Dec 2009 03:20:46 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Od 5 lat mieszkam w moim mieszkaniu.
    > Poprzednia właścicielka przed nikim obecnego adresu nie ukrywa, wręcz
    > dokładała starań żeby we wszystkich instytucjach był znany jej nowy
    > adres, a mimo to nadal przychodzą listy adresowane do niej.

    Nie czytałeś dokładnie. Tu nie chodzi o stare sprawy, tylko o kredyty brane
    teraz (!) z celowo podanym starym adresem.

    > I to nawet bywa tak że ona w jakimś banku podała nowy adres, ale się
    > okazuje że wydział spraw takich i owakich w tym banku ma osobną bazę
    > danych

    Dlatego musiał się tu pofatygować dzielnicowy a gościa ściga jeszcze Urząd
    Skarbowy... Wybacz, ale Twoja argumentacja jakoś mnie nie przekonuje. Trochę
    też zbyt dużo tych banków z "osobnymi bazami danych" :).

    > i znowu przyszło do mnie.

    Dzielnicowy też przyszedł?

    > Więc tu też bym od razu nie szalał - jeżeli Ci ludzie zaniedbali

    Nic nie zaniedbali.

    > Bo póki co szalejesz - oglądasz koperty od zewnątrz

    Wot, szutnik :))))

    > Przyjdzie komornik, to wytłumaczysz mu jak sprawa się ma.

    Czy rozmawiałeś kiedyś z komornikiem? Mam podstawy przypuszczać, że nie. Bo ja
    rozmawiałem wielokrotnie. Najlepiej rozmawia się z nimi w sądzie, ewentualnie
    w TV. Wygoogluj sobie tę emerytowaną bibliotekarkę, będziesz wiedział na czym
    polegają rozmowy z komornikiem. Albo Andrzeja C., zwanego "katem ze Słupska".

    > Jak nie odpuści to dopiero będziesz miał powód do kombinowania.

    Kombinowania powiadasz? No ciekawy to punkt widzenia...

    > Póki co postaraj się spać spokojnie :)

    Z komornikiem na głowie?

    > Bo niczego tu nie uprzedzisz, a tylko się zadręczysz.

    Taki już mój los widocznie. Muszę cierpieć za miliony :)

    Pozdrawiam

    Czapla