  • Data: 2003-03-17 00:30:07
    Temat: Re: Oszukiwanie na stacji benzynowej BP
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z tymi Skodami jest coś nie tak. Osobiście znam jeden podobny przypadek.
    Miał miejsce na stacji SHELL i również chodziło o SKODĘ FABIA. Pytałem w
    serwisie. Najpierw upierali się, że to niemożliwe (tutaj akurat gość
    zatankował 10 litrów więcej). Dopiero "po złamaniu drugiego palca"
    przyznali, że tam jest coś takiego, jak filtr oparów. Podobno, jak się
    wciśnie jakiś przycisk, to można zalać go jeszcze kilkoma litrami paliwa.

    Ponieważ sprawy to nie tłumaczyło dokonano litrażowania dystrybutora, który
    zresztą był zaplombowany dwa tygodnie wcześniej. Okazało się, że dystrybutor
    pokazuje prawidłowo.

    Moim osobistym zdaniem, to jest coś nie tak z tymi instrukcjami od SKODY.
    Zaczynam podejrzewać, że oni puścili serię samochodów z większym
    zbiornikiem. Nie wiem od jakiej SKODY. I teraz nie chcą się do tego
    przyznać, albo serwisy nie zostały poinformowane o takiej zmianie.

    Tak, czy inaczej, to nie może być przypadek, że wszystkie znane mi przypadki
    dotyczą akurat tych samochodów. Z drugiej strony mniej więcej orientuję się
    w zdarzeniach na terenie sporego powiatu i nigdy nie było zgłoszenia
    dotyczącego innego samochodu.