  • Data: 2011-08-31 18:01:17
    Temat: Re: "Oszukac ruletke" - czyli systemy na ruletke
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-30 18:36:38 +0200, "trio" <t...@w...pl> said:

    > Witam,
    > w internecie można łatwo natrafić na wiele stron posiadających

    Nieprawda, te strony nie posiadają żadnych systemów.
    ;>>>

    > Oczywiście, żaden z nich nie ma prawa
    > działać.

    Czyli po sprawie - skoro każdy normalny to wie.

    > Twórcy stron jednakże informują do jakich to niby pieniędzy doszli
    > przy wykorzystaniu ich systemu i teraz chcą się nim podzielić ze światem :)
    > Przykłady (Google: "oszukac ruletke").
    >
    > No i teraz kwestie prawne. Jak te strony mogą funkcjonować?

    A jest przepis zabraniający mi napisać:

    "...goliłem się przy świetle księżyca żyletką moczoną w wyborowej i
    następnego dnia wygralem w lotto..."

    ???

    > Czemu nikt nie
    > zakończy tego precederu?

    W jeszcze wolno pisać bez czyjejś zgody.

    > Czy to niby zamyka odpowiedzialność karną osoby, która stworzyła strone?

    Jaką odpwowiedzialność?
    Za co?

    > Czy
    > propagowanie hazardu jest legalne?

    Kto propaguje hazard?
    Bo do tej pory pisałeś o stronach publikujących bajki...

    --
    Bydlę