  • Data: 2007-05-26 20:26:40
    Temat: Re: Oszkodowanie za kolizje
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Maj, 19:19, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
    > Ale za to pracodawca może już swobodnie zażądać od durnej baby (czy też
    > jej ubezpieczyciela) pokrycia kosztów samochodu zastępczego.

    ja tak zrobilem...(dzialalnosc jednoosobowa, jedyny pojazd na stanie
    firmy), szkoda z OC sprwcy (PZU) - najpierw chcialem sie dowiedziec w
    PZU (uzyskac zgode na wypozyczenie samochdu zastepczego), to strasznie
    krecili glowa, zgody nikt nie chcial dac, na argumenty typu "maja
    pokryc wszystkie szkody..." dostalem odp., ze moge sobie wypozyczyc
    (podobnej klasy jak moj, na czas naprawy z kosztorysu), a oni pozniej
    rozpacza, czy zwrocic ;), wiec wzialem samochod i po 2 odwolaniach
    zaplacili...

    WS