  • Data: 2007-05-26 19:54:17
    Temat: Re: Oszkodowanie za kolizje
    Od: "Cezary Śpiewak-Dowbór" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f3990l$aoh$1@news.onet.pl

    > Hehe - dobre.
    > Zycze Ci - zeby Ciebie ktos kiedys tak chcial scigac, jak Ty te kobiete.
    > To psi obowiazek pracodawcy, zeby Ci dac inne auto na czas naprawy
    > tamtego i to jego sobie scigaj!

    Nie rozumiem Twojego zdziwienia...

    Kodeks Cywilny
    Art. 415. Kto z winy swej wyrządził drugiemu szkodę, obowiązany jest do
    jej naprawienia.

    W tym przypadku jak najbardziej Darkowi należy się odszkodowanie za
    utracone korzyści - zostanie ono wypłacone z polisy OC sprawcy przez firmę
    ubezpieczeniową (mógłby dochodzić bezpośrednio od sprawcy, ale skończyłoby
    się tym, że i tak odszkodowanie wypłaciłaby firma ubezpieczeniowa, zaś
    sprawca musiałby pokryć połowę kosztów sądowych - jako strona przegrana).

    --
    Pozdrawiam,
    Cezary Śpiewak-Dowbór