eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOsoby zajmujące lokal bez tytułu prawnego są obowiązane ... uiszczać odszkodowanie? › Re: Osoby zajmujące lokal bez tytułu prawnego są obowiązane ... uiszczać odszkodowanie?
    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Osoby zajmujące lokal bez tytułu prawnego są obowiązane ...
    uiszczać odszkodowanie?
    Date: Sat, 02 Mar 2002 21:09:21 +0100

    prac wrote:

    > [...]
    >
    > To chyba niormalne ze jak mieszka w lokalu wiecej osob to
    > wyrzazaja wieksze szkody ....

    A jakie to w ogole szkody wyrzadzaja lokatorzy ?
    Zostaw dom pusty, nieogrzewany na kilka lat.
    To zobaczysz na czym polegaja prawdziwe szkody od wilgoci, grzyba,
    brudu, braku ogrzewania, zaciekow.

    > Z punktu widzenia wlasciciela nie jest to bez znaczenia !

    nie zauwazylem aby agencje nieruchomosci liczyly koszt najmu od ilosci
    osob.
    To nie jest hotel.

    > zysków

    > zeby bylo ciekawiej
    > to z powodu uciazliwosci pani X i pana Y
    > wyprowadzil sie jeszcze ode mnie inny lokator ....
    Rozumiem ze ta uciazliwosc polega na istnieniu komkubinatu .
    Jak to dawniej mowili, zycie "na kocia lape"

    > Jak widzicie sprawa jest wiec "zabawna"

    Faktycznie.
    Jedni sie wyprowadzaja bo maja dosc, a inny chce sie sprowadzic, a ty go
    zniechecasz.
    Pewnie tez sie wyprowadza za rok i narszcie bedziesz mial puste sciany i
    zaro kasy z czynszow.

    Pamietaj ze bezrobocie siega juz 17% i coraz trudniej bedzie ci znalezc
    placacych najemcow.
    A kto nie ma kasy temu wystarczy 1 pokoj jak w Wietnamie, gdzie
    mieszkanie ma powierzchnie 20 m2
    i wszyscy sa szczesliwi.

    Popatrz na byle NRD.
    Burzy sie bloki bo nie ma lokatorow.

    Gdy wejdziemy do UE to rocznie bedzie sie budowalo do miliona tanich
    domow typu kanadyjskiego.
    Montaz 3 miesiace i gotowy do zamieszkania i problem mieszkaniowy
    zostanie rozwiazany, bedzie wiecej mieszkan niz chetnych.

    Jacek