  • Data: 2005-04-15 19:00:57
    Temat: Re: Osoby prywatne -łapówka?
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15/04/2005 15:18, Maciej Perzanowski wrote :
    > witam
    > Byłem pokrzywdzonym w dość prostej sprawie o pobicie.
    > Jeden z napastników złożył apelację.Byłem na rozprawie
    > jako oskarzyciel posiłkowy i zacząłem omawiać apelację ,dość szybko
    > okazało się,że jako osoba bez doświadczenia,to moje przemowienie nie
    > do konca mieści się z trybie i idąc za sugestią sądu skonczyłem wczesniej
    > ograniczając się tylko do wniosku o odrzucenie apelacji.W tym co
    > powiedziałem
    > zdążyłem zasugerować ,że przed rozprawą w pierwszej instancji proponowano
    > mi,
> [...]

    Na mój gust było to usiłowanie podżegania do przestępstwa fałszywych
    zeznań: art. 13 § 1 kk z zw. z art. 18 § 2 kk w zw. z art. 233 § 1 kk.

    Zobacz też:
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/Orzecznictwo/
    SN/kar/u_I_KZP_11_03.html

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed