  • Data: 2014-12-03 14:48:25
    Temat: Re: Osoba bez meldunku + inne: jak pomóc?
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-03 o 14:43, Liwiusz pisze:
    > Swoją drogą to bardzo ciekawa praktyka, że tak ważne czynności jak
    > zamieszkanie, czy oddanie w używanie majątku za kilkaset tysięcy zł robi
    > się "na gębę"...
    Praktyka jak praktyka, z tego co słyszę od czasu do czasu, nie jest to
    jakaś egzotyka.

    > Facet z żoną, dziećmi, a nawet nie potrafi zadbać o tak podstawowe
    > sprawy formalne.
    To jakieś wycieczki do mnie? Ja mieszkam tam, gdzie jestem zameldowany,
    żona jest zameldowana 5km dalej i nie chce jej się wymieniać dokumentów,
    dzieci zameldowane u mnie i tu mieszkają, choć nie chodzą do szkoły
    rejonowej.

    Maciek