  • Data: 2014-12-05 22:04:21
    Temat: Re: Osoba bez meldunku + inne: jak pomóc?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-12-05 21:40, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Na pewno?
    > To szkoda że prawo rozumie je inaczej.

    Nie utożsamiaj prawa ze zdaniem urzędnika.

    > A to pierwszy raz trzeba będzie naprostować urzędnika?
    > <standard: ktoś z obecnych, petent lub urzędnik
    > idzie do kierownika :P>

    A kierownik: pan mi to dana piśmie, o do tamtego kosza na
    śmieci. I tak wygląda u nas naprostowanie urzędnika.

    > TO JEST WŁAŚNIE *UMOWA*.
    > Jak sama nazwa wskazuje.

    A wszechwładny urzędnik zadecyduje zę umowa nie jest ważna
    bo dotyczy czasu przyszłego a nie teraźniejszego.
    A tobie zostaje się kopanie z koniem.