  • Data: 2014-12-02 16:52:40
    Temat: Re: Osoba bez meldunku + inne: jak pomóc?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-12-02 13:15, Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Niemniej jednak odpowiadając na pytanie - skoro wiedzą, ze będą
    > mieszkać, to już powinni jakąś umowę najmu na ten czas mieć (tudzież
    > umowę kupna - deweloperską, jeśli to dziura w ziemi, przedwstępną itp.).

    Napisałeś głupotę i teraz ją bronisz za wszelką cenę.
    Dostałem awans i muszę się przenieść do default city,
    od pierwszego września. Nie będę wynajmował mieszkania
    już od czerwca żeby mieć papierek o mieszkaniu w tym
    mieście. Nie podpisze też żadnego cyrografu u dewelopera
    bo zanim wybudują to minie rok czy dwa. Do tego czasu
    może znajdę coś lepszego w rodzinnych stronach.
    A dziecko do szkoły po wakacjach muszę wysłać.