  • Data: 2007-03-23 22:42:07
    Temat: Re: Ośmieszające zdjęcia w internecie
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23.03.2007 scream <n...@p...pl> napisał/a:

    > No dobrze, a co z ustaleniem sprawcy?

    Tak samo, jak w przypadku wszelkich innych przestępstw komputerowych
    (pomijając fakt, że w udostępnianiu czyichś zdjęć z podpisem
    "niepełnosprawny umysłowo" nijak nie umiem się doszukać przestępstwa). Też
    mnie to zawsze ciekawiło, dlaczego uważają, że to akurat *ten* się włamał. Bo
    na niego jest neostrada zarejestrowana? :)
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/