  • Data: 2005-04-20 18:44:31
    Temat: Re: Oskubana przez komornika?
    Od: Eulalka <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Jaworski napisał:

    > 1. Komornik ma racje

    To dla sędziego sądu rodzinnego była to kwestia sporna.

    > 2. Lepiej weź się babo do pracy a nie narzekasz że dziecko nie ma co jeść -
    > jak dziecko w szkole to idź na bazar sprzedawać warzywa

    Odpiórkuj sie może łaskawie ode mnie, dobrze?
    Pracuję, zarabiam na siebie i dzieci. Dla Ciebie to jednoznaczne z tym,
    że mam nie wymagac na nie alimentów? Nie wymagałam przez 5 lat, a teraz
    uznałam, że czas spłacić i długi i płacić alimenty bieżące.

    > 3. Było pomyśleć zanim się rozlożyło nogi

    Głupi taki jesteś, czy udajesz?
    Nie życzę Ci przygód rozwodowych, ale pokazujesz, że sa tacy, którzy -
    jak sami nie doświadczą - nic nie zakumają.

    Jestem rozwiedziona, moje dzieci mają przyznane alimenty i w końcu chcę
    je otrzymywać.
    Teraz zrozumiałeś?

    Eulalka

    PS. Grupowy folklor jakiś, czy trafiłam na trolla? :(