  • Data: 2006-06-28 10:47:54
    Temat: Re: Oskarżony oskarża?
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2006-06-28 12:46 +0200, Użytkownik akala napisał :

    > czytałem twoje poprzednie "posty" ,no i wydaje mi się ,że najlepiej jak im
    > zaproponujesz by ci ten proces" zrobili".Mam wrażenie / oczywiście zakładam
    > ,że wszystko co naspisałeś jest prawdą/ ,że tam siedzą jacyś dziwni ludzie
    > ,którzy nie mają "zielonego pojęcia" na temat ,stron komputerowych
    > ,wyszukiwarek itp.[ciach]

    Swiete slowa! Moj TZ mialkiedys podobna sytuacje:-) Pomagal kolezance
    robic strone internetowa hodowli psow. No i ona tam miala pare bannerow
    reklamujacych (?) zaprzyjaznione hodowle. A do jednej byl tylko link. TZ
    wszedl na ta podlinkowana strone i na podstawie tego co tam zobaczyl,
    zrobil banner reklamowy, ktory wrzucil na strone mojej kolezanki. I
    dostal maila od tej "reklamowanej" hodowli, ze pozwa go za naruszanie
    praw autorskich!!! Nie dosc, ze im za darmo zrobil banner za darmo i
    reklame, to go jeszcze pozywac chcieli!!!!:-) No to teraz nie ma na
    stronie kolezanki ani linka, ani banera:-)

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOIM PSIE/