  • Data: 2010-11-29 14:58:28
    Temat: Re: Organy do transplantacji
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    grup dyskusyjnych:id0eel$bu8$...@n...onet.pl...

    > Nie możesz złożyć sprzeciwu bez pozbycia się prawa do przyjmowania
    > narządów.

    ale ty sie sprzeciwiasz przeszczpowi narzadow, wiec skoro tak to nie
    bedziemy w twoj sprzeciw ingerowac

    > Kto to MY i dlaczego WY uzurpujecie sobie prawo do decydowania, czy od
    > kogoś ktoś dostanie narządy, czy nie?

    tak na potrzeby tej dyskusji tak sobie zalozylem my wy ;)
    ale powtarzam, my niczego sobie nie uzurpujemy, my tylko stosujemy sie do
    woli sprzeciwiajacego sie i nie bedziemy go sila zmuszac do przyjmowania
    cudzych narzadow

    > Moja religia może zabraniać mi oddawania narządów po śmierci, nie
    > zakazując przyjmowania ich za życia.

    alez twoja religia, twoja sprawa, nasza religia nietoleruje egoistow i
    zabrania nam przeszczepiania narzadow tym, ktorzy nie chca ich oddac po
    smierci :)

    a skoro o religii mowa, to jest jedna taka, ale oni sa konsekwentni do tego
    stopnia, ze do transfuzji krwi dziecku trzeba ich sadownie zmuszac