  • Data: 2005-03-27 22:06:46
    Temat: Re: Organizacja imprezy - formalności
    Od: "xxx" <n...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak chcesz rozliczyc 500 zl dochodu jako osoba fizyczna? :)

    Szczerze mówiąc, nie przypuszczam, żeby ta impreza przyniosła takie
    astronomiczne kwoty. Docelowo jest imprezą hobbistyczną i ma się po prostu
    zwrócić. Jeżeli mam od dochodu zapłacić jakiś podatek, to czy mogę to w ten
    sposób zrobić? (czy np. muszę założyć działalność gospodarczą - albo jakieś
    inne kosmiczne rzeczy???)

    Pozdrawiam,
    A. Sontowska