  • Data: 2004-04-23 09:35:02
    Temat: Re: Oprogramowanie na licencji GPL w firmie
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> szukaj wiadomości tego autora

    : Oki. Ja to ogolnie rozumiem. Informatycy u mnie w firmie przekonuja
    : mnie, ze ten soft, ktory mam na kompie na licencji GPL jest nielegalny,
    : bo instalacje sciagnalem z netu i nie mam nosnika.

    no to jezeli oni Tobie podlegaja, to lepiej zmien informatykow.
    Bylo o tym na grupie dotyczacej linux AUROX, tam tez byly podane linki,
    poszukaj.

    Ja sie z tym nie
    : zgadzam, bo warunki licencji GPL mowia, ze oprogramowanie moze byc
    : rozprowadzane w kazdy mozliwy sposob. Dlatego potrzebuje jakis akt
    : prawny wydany w Polsce, ktory by to regulowal.

    wpisz w google najlepiej "Oprogramowanie OpenSource w firmie"
    dostaniesz linmki do aktow prawnych

    P.