eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpakowanie ważniejsze od FV? › Re: Opakowanie ważniejsze od FV?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Opakowanie ważniejsze od FV?
    Date: Mon, 11 Feb 2008 22:42:11 +0100
    Organization: Niezorganizowany
    Lines: 37
    Message-ID: <foqffh$6j2$2@news.onet.pl>
    References: <foh5tr$sc4$3@news.onet.pl> <foh6un$hm6$2@news.onet.pl>
    <foheo9$dn8$1@inews.gazeta.pl> <fohffs$hm6$4@news.onet.pl>
    <fohgak$uuq$1@news.onet.pl> <fohgqq$v4a$1@news.onet.pl>
    <foit3e$uh5$2@news.onet.pl> <7...@4...net>
    <fokoiv$t66$2@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.0802121400300.3760@athlon64>
    NNTP-Posting-Host: s3.zabrze.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: news.onet.pl 1202766129 6754 213.227.67.131 (11 Feb 2008 21:42:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Feb 2008 21:42:09 +0000 (UTC)
    X-Sender: 177FD+fzvU/4mkj4c63MMLTROZGoLyZ5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:516398
    [ ukryj nagłówki ]

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 12 luty 2008 14:03
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0802121400300.3760@athlon64>):

    >> No dobrze.... A jak nie? Jak towar jest fajny, serwis producenta
    >> dupolizny? Przyjeżdża, zabiera, odwozi naprawione i w ogóle cycuś
    >> glancuś?
    > Logic error.
    > Jak serwis producenta jest taki na glanc, to z niego skorzystaj,
    > ktos broni???

    No broni. Bo serwis daje gwarancję dla konsumenta.

    > Uprzedzę w tym miejscu w którym spodziewam się Twoich obiekcji:
    > NIE MASZ OBOWIAZKU wydawać gwarancji producenta, prawda? :>
    > Możesz tamtą zatrzymać (do "wykorzystania wewnętrznego") i ew.
    > wystawiać swoją.

    No tak, musiałbym prowadzić własny rejestr gwarancji, potem udawać przed
    producentem, że to ja kupiłem (co też może być trudne) i w ogóle
    kombinować. I po co? żeby obejść wadliwe prawo :(

    >> A i tak,
    >> jak klient jest złośliwy, to zareklamuje jako niezgodność
    > ...i Ty, sprzedawca, łapiesz za kartę gwarancyjną producenta,
    > i dowiadujesz jak bardzo glancuś był ten serwis, co to
    > klientowi wciskałeś...
    > ;)

    No widzisz, o ile mu jej nie wydałem. Co znów oznacza że 99 normalnych
    będzie miało gorzej, bo ja się chcę zabezpieczyć przed 1 kretynem.
    --
    Tristan
    Jeśli chcesz się dowiedzieć jak nieskutecznie a złośliwie spamować,
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl
    k...@g...com A...@a...pl f...@e...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1