  • Data: 2008-05-19 00:29:26
    Temat: Re: Olana reklamacja okien, co dalej?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18.05.2008 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:
    > W odpowiedzi na pismo z niedziela 18 maj 2008 00:26
    > No ale pominąłeś środek. Co i do jakiego sądu mam wysłać.

    Na razie nic i do żadnego. Póki co wezwij ich do spełnienia tego czego się
    domogałeś w reklamacji. W naprawę pewnie nie wierzysz, to do zwrotu. Może
    po takim piśmie będą skłonni się z Tobą jakoś porozumieć. Jak pójdą w
    zaparte to wtedy zostanie sąd. A jeśli możesz żyć z tymi oknami to
    faktycznie pewnie nie ma co ich wymieniać, nawet jeśli staną okoniem.

    --
    Marcin