  • Data: 2003-11-18 08:45:22
    Temat: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maYk" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bpb5cm$ans$1@news.onet.pl...

    > A wiec, piszac "Kowalski to głupek" naruszyles godnosc kazdego kto nosi
    to nazwisko.

    Wydaje ci się.

    > bo pewnie jestes malym zakompleksionym okularnikiem ktorym wszyscy
    > zawsze pomiatali, a usenet uwazasz za miejsce w ktorym mozesz sobie
    > napisac co tylko chcesz, bo i tak nikt nie dowie sie kim jestes.. Zgadlem?

    Patrzyłeś w lustro czy warstwa antyrefleksyjna ci zeszła z monitora??

    > Ty chyba niedokladnie mnie zrozumiales,

    Ty niedokładnie wiesz o czym piszesz.

    > bo nie jest to zbyt kulturalne zachowanie.

    Faktycznie. Zbyt kulturalne to nie jest.Ale do głąba inaczej nie dociera.

    > Myslalem ze w tym kraju mozna swoja opinie wyrazic,

    Można. Ale potem trzeba ponosić za to konsekwencje. A więc nie dziwić się że
    nazwą cię menelem jeśli piszesz jak menel albo wyzwią cię od głupka jak
    napiszesz jak głupek.

    Leszek