    From: maYk <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Date: Mon, 17 Nov 2003 19:52:02 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@dial-2063.wroclaw.dialog.net.pl
    <boip14$4th$1@korweta.task.gda.pl> <boiq33$rlu$3@news.onet.pl>
    <boir3v$g4r$1@korweta.task.gda.pl> <boisc8$41r$1@news.onet.pl>
    <bojgt1$c36$1@korweta.task.gda.pl> <bokcra$d30$1@inews.gazeta.pl>
    <bolc75$csi$1@topaz.icpnet.pl> <bolgg2$ri1$3@inews.gazeta.pl>
    <bollon$ksr$1@topaz.icpnet.pl> <X...@2...180.128.20>
    <bosqbu$eec$1@atlantis.news.tpi.pl> <bovmae$6f6$1@news.onet.pl>
    <bovuqm$d7h$2@topaz.icpnet.pl> <bp0a7l$5lk$1@news.onet.pl>
    <bp0bh7$obc$1@topaz.icpnet.pl> <bp0kl4$5b9$1@news.onet.pl>
    <bp0l7d$1e6$1@topaz.icpnet.pl> <bp0m6u$9nu$1@news.onet.pl>
    <bp0na0$3aq$1@topaz.icpnet.pl> <bp5ohc$457$1@news.onet.pl>
    <bp7ha8$g66$1@topaz.icpnet.pl> <bpafed$mn$1@news.onet.pl>
    <bpahdb$2se$1@topaz.icpnet.pl>

    Użytkownik Leszek Mieszek kombinator napisał:

    > Piszę zgodnie z logiką czyli odwrotnie niż ty.
    > Nie odpowiedziałeś na pytanie na które 5 letnie dziecko by znało odpowiedź.
    > Powtórzę więc:
    > "Jak napiszę : "Kowalski to głupek" to ilu ludzi obraziłem??"

    Twoje smieszne pytanie uznalem za retoryczne i uznalem ze jestes na tyle
    inteligentny zeby sie tego domyslic. Jednak mylilem sie. Wyglada na to
    ze trzeba Ci wszystko powiedziec wprost. A wiec, piszac "Kowalski to
    głupek" naruszyles godnosc kazdego kto nosi to nazwisko. Zastanowiles
    sie nad tym czy tak daleko nie doszedles tym swoim malym, ograniczonym
    rozumkiem przyklejonym do monitora? Tak bardzo upierasz sie przy swoim
    bo pewnie jestes malym zakompleksionym okularnikiem ktorym wszyscy
    zawsze pomiatali, a usenet uwazasz za miejsce w ktorym mozesz sobie
    napisac co tylko chcesz, bo i tak nikt nie dowie sie kim jestes.. Zgadlem?

    > Czy jest możliwe oczernienie osoby która na grupie dyskusyjnej poświęconej
    > prawu pochwala "obijanie mordy"???Albo pisze "Trzymam kciuki i ze
    > zniecierpliwieniem oczekuje wiesci mowiacych ze przez ta rozmowe pozbyles
    > sie kilku zebow.." ???

    Ty chyba niedokladnie mnie zrozumiales, jak wiekszosc grupowiczow, nie
    darzę go sympatią, zreszta po samych jego postach mozna sie domyslic ze
    ten czlowiek nie jest do konca normalny, ale jak pewnie wiekszosc ludzi
    nie popieram tego co Ty robisz, mianowicie uwazam ze nie powinno sie
    wyzywac od najgorszych nazwisk, bo nie jest to zbyt kulturalne
    zachowanie. Dlatego radze Ci zastanowic sie nad soba, przemyslec swoje
    zycie, nie pisac pare dni na grupach. MOze wtedy Bóg obdarzy Cie madroscia.

    > Jesteś po prostu zwykłym menelem który zabłądził nie na tą grupę co trzeba.

    A skad wiesz? :) Poza tym zazwyczaj nie bladzi po tym miejscu po ktorym
    trzeba, to sie chyba pleonazm Leszku Smieszku nazywa...

    > Skończ więc śmieciu i idź na grupę pl.soc.menelstwo albo pl.rec.dresy bo

    Patrz, nie wiedzialem ze takie istnieja, Ty pewnie spedzasz na nich
    bardzo duzo czasu, dlatego lepiej wiesz ode mnie. Jednak podziekuje, z
    punktu widzenia psychologa wydaje mi sie ze tak sie do Ciebie w domu
    zwracaja dlatego publicznie wyzywasz ludzi ktorzy sie z Toba nie
    zgadzaja od smieci. Znow zgadlem?

    > tutaj prostaku kariery nie zrobisz .Co najwyżej będziesz pod swoim adresem
    > musiał wysłuchiwać takich słow jak popaprany areczek.

    Myslalem ze w tym kraju mozna swoja opinie wyrazic, Twoja postawa
    swiadczy o tym ze jednak sie mylilem albo to Ty masz jeszcze w glowie
    gleboko utrwalone zasady komunizmu...

    Pozdrawiam:
    maYk