  • Data: 2005-06-04 09:14:20
    Temat: Re: Ojciec znęca się nad córką - pomoc prawna
    Od: "Brodek" <Brodek@nie_ma_mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d7rnj7$laq$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > Aleś dowalił.

    Miałem nadzieję, że widać wyraźnie, że ta druga alternatywa, którą tu
    zacytowałeś, ma jedynie pokazać, co facet powinien po prostu zrobić..
    Jak widać młode umysły wszystko czytają literalnie ;-(

    To łopatologicznie:
    Facet ma tylko jedną alternatywę - zacząć zarabiać na tyle, by pomóc
    dziewczynie się wyrwać.

    Pzdr
    Brodek