  • Data: 2005-06-04 08:02:55
    Temat: Re: Ojciec znęca się nad córką - pomoc prawna
    Od: "Brodek" <Brodek@nie_ma_mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pionier" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:d7qeq5$2ot$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > Problem który chciałem tu poruszyć dotyczy mojej dziewczyny a dokładnie
    <ciach>
    > Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za wszelką pomoc.

    Procedury prawne trwają długo.
    Cynicznie rzecz ujmując mogą zostać przyspieszone jeśli ojciec córkę zabije
    lub przynajmniej mocno porani albo gdy ona sama popełni skuteczne
    samobójstwo zostawiając odpowiedni list. No, może jeszcze kiedy sama zabije
    ojca..

    Rada - wyprowadzić się.

    Jeśli Ciebie nie stać na to, by dziewczynę utrzymać to:
    + albo zrób z tym coś sam - tj. zacznij zarabiać,
    + albo ją rzuć w ramiona innego, bogatszego - pomożesz jej w ten sposób, a
    jeśli ją kochasz na tym powinno ci przecież zależeć.

    Kłopotem może być jeszcze dziewczyna - tak od ojca uzależniona, że sama w
    praktyce nie chce swojej sytuacji zmienić. To bardzo toksyczne przypadki i
    zwykle trwające do końca życia.
    Jesli nie masz więc życiowej siły słonia to daj sobie spokój od razu.

    Trzymam kciuki za Twoją siłę i skuteczne poszukiwanie pracy

    Pzdr
    Marcin