  • From: "Jacek23" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ojciec alkocholik , straszy.
    Date: Sun, 20 May 2007 13:36:54 +0200

    Ech te pieniadze, i znow nich wiec jelsi tak uwazasz ze bylo ok to policz
    na przykladach, nie wiem jakie kwoty byly w obrocie wtedy (zycie itp) ale:
    zycie miesieczne kosztuje 1250zl, matka zarabia 800zl ojciec zarabia
    1000zl, on daje na dom 500 (polowe) miesiecznie reszte odklada (sobie),
    matka wydaje miesiecznie na zycie i oplaty ich oboje to swoje cale i to jego
    500, ona nie moze sobie odlozyc dla siebie no bo wydaje cala swoja pensje no
    i jego polowe. Zaznaczam ze on daje polowe i nic go wiecej nie interesuje,
    ona ma z tego swojego i jego polowy zaplacic oplaty, jedzenie itp.
    Pomysl i powiedz czy to tak powinno byc?
    Wg. mnie skoro zycie miesieczne ich kosztowalo te 1250zl to wypadalo by ,aby
    on dawal 625 i ona 625 czyli po polowie na zycie miesieczne.
    To wszystko tylko przyklady kwotowe
    Dobra nie wazne , juz dawno zapomniala matka o pieniadzach itp.

    Z drugiej strony , pisze jak jest , a Ty ciagle mi nie wierzysz ze tak bylo
    i tylko to ze to matka chce cos wyciagnac od niego cos, nie przekonam cie ,
    ale przyjmij na chwile ze tak naprawde bylo i sam powiedz czy nadal uwazasz
    to za skurw......z naszej strony.

    -Czy on jest przekonany ze zabiiscie jego rodzicow czy tylko mowi ze Was
    o to oskarzy? Bo jak to drugie to czas zaczac nagrywac te rozmowy.

    Nie wiem czy jest przekonany, mowi ze on nam jeszcze to udowodni, wydaje mi
    sie ze nie, a mowi tak zeby poprostu dokuczyc matce, ale nie jestem nim wiec
    nie wiem co tak naprawde mysli, ojciec matki zmarl jakies 40 lat temu a
    matka jakies 25lat.
    Ojciec nie wiem jak (przypuszczam z przyczyn naturalnych) co chyba jest
    gdzies zapisane, a matka (moja babcia) oczywiscie ze starosci 99lat, nawet
    przy mnie bo mieszkam w tym mieszkaniu co ona miaszkala.

    --
    j...@p...pl
    [gg: 207344]